Selasa, 1 Februari 2011

Gila smart..........

Pada suatu hari......ketika aku,,ahh.........cakap butut2 lah,waktu aku pi KL,aku ada nampak kereta Ferrari,caya tak?biarlah aku cerita dengan lebih lanjut.Waktu tengah lalu kat jalan nak pergi Kampung Baru,ada ah satu kedai kereta ni,aku pun tengok ah kedai tu dengan penuh cermatnya ,sekali aku ada nampak mercedes,bmw,sampai satu saat tu,aku tengok Ferrari.....aku pun tak caye lah an nampak kereta yang begitu hebat dekat depan mata aku sendiri,ye lah....selalunya aku nampak dekat surat khabar, sekarang aku nampak depan mata aku sendiri,aku tengok lambang dia sama dengan lambang Ferrari,aku pun menjerit lah dalam kereta tu macam monyet termakan masak lomak cili api,semua orang terkejut tetapi akhirnya diaorang semua tak sempat tengok kereta tu sebab kereta ayah aku dah jalan...aku pun ketawa sorang-sorang dalam kereta tu sedangkan yang lain kecewa dan berasa geram dengan aku.Aku mamang tak boleh gambarkanlah apa yang ku rasa ni,korang paham2 je lah ye.Ba bye...hak tuih.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan