Sabtu, 29 Januari 2011

Musuhku yang paling ku benci.

Aku tak paham betul lah,I have a friend,ehwah speaking lak deh,kepada orang yang baca aku punya blog ni, kalau ada ayat-ayat tut ...........tu paham2 lah ye.Ada sorang kawan aku ni,tiap-tiap hari asyik cari gaduh je,gua tengok muka dia memang macam nak tumbuk lah an,satu hari tu aku dapat balas dendam kat dia,waktu nak ambik buku kat bilik bos dia nyanyi lah an,sekali gua kutuk dia balik,aku pun berkata.."woi,kau nyanyi tangga pun berkarat",dia pun  membalas dengan senyuman yang seperti nak kena tumbuk,"woi lu pahal brada,kang gua sepak lu tut............ kang baru kau tahu,"aku pun mambalas dengan lagak sopannya"jom ah,karang ong bak 1,2,3, gua smackdown kang baru kau tahu",(saat yang menggentirkan)lalu dia terus menendang aku di tut........tetapi tidak berjaya dengan tepisanku,(slow motion)aku pun menengkingnya lalu berkata "woi,akai tak da ka,nanti masyukh api neraka,ayuk..tak tayuk...balik rumah makan periuk,"dia pun balik semula ke kelas tanpa pertumpahan darah.Aku pun ketawa seperti John Travolta seperti di filem Old Dog,hangpa semua boleh bayangkan tak..tere tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan